5/18/2014

Nejoblíbenější rtěnky 5/2014

Celkově jsem spíš na neutrálnější rty, mám ráda i lesky, což mnoho rtěnko-maniaček zatracuje, ale já mám mezi nimi mnoho oblíbenců. Dnes se ale podíváme na zoubek rtěnkám, po kterých nejčastěji sahám. Mám moc ráda nude a přírodní odstíny (rozuměj: jsem na tyto barvy ujetá, ve všem, od šminek po doplňky do bytu). Proto převládají i v mém seznamu must-have rtěnek.



Podle obrázku lze vidět, že se nejedná o žádné high-end produkty, nýbrž o miláčky z drogerie (dobře, elf je z internetu, ale přece svojí cenou předčí i ty drogerkové). První dvě jsou od Alverde, které mě mimochodem velmi překvapily svou kvalitou, jeden a dvě profláknuté Essence.


Alverde,Alverde,Elf,Essence,Essence

Pro přehlednost rozdělím recenzi u každé rtěnky do několika bodů, aby si každý mohl najít informace, které potřebuje.

1,2,3,4,5
1)

odstín
Alverde 123 Tanju
balení
plast, bytelné, pěkné
hydratace
 lepší průměr, balzám dávám
výdrž
uspokojivá - 2-3 hodinky
cena
stále 79,90  (já ve výprodeji 49,90)
celkem (max 5)
5!!! miluji tu barvu J

2)

odstín
Alverde 26 Softly Nude
balení
plast, bytelné, pěkné
hydratace
lepší průměr, balzám dávám
výdrž
cca 2 hodiny
cena
stále 79,90 (já ve výprodeji 49,90)
celkem (max 5)
4, moje ideální nude, ale přidala bych malinko víc hnědé J

3)

odstín
Elf Seductive (řada Essentials)
balení
hrozné! rtěnka se neustále opatlává na víčko
hydratace
nadprůměr, bez balzámu
výdrž
cca 2 hodinky, postupně se vytrácí
cena
39,90
celkem (max 5)
5, balení hrozné ale odstín ,,my lips but better,, to mnohonásobně napraví

4)

odstín
Essence 52 In the nude
balení
průměr
hydratace
výborná
výdrž
mizivá - max. hodina
cena
54,90
celkem (max 5)
4, ideální balzámek, když nevím co na rty!

5) 

odstín
Essence 60 Cutie Mac Cute
balení
průměr
hydratace
výborná
výdrž
mizivá - max. hodina
cena
54,90
celkem (max 5)
4, krásná růžová, jediná s perletí, beru k nevýrazným očím

Tak to jsou moji miláčkové :) Líbí se vám tyto odstíny? Vlastníte nějakou z mého seznamu, nebo podobnou? Podělte se v komentářích :)

Ann.

1 komentář: