1/12/2014

Review: claire's Nutural makeup palette

A je tu první kosmetická recenze. A rovnou na skvělou naturální paletku od firmy claire's. Přinesl mi jí Ježíšek a já jsem jí od Vánoc nedala z ruky.



balení je krásné, bytelné a přitom lehoučké, jen mi trošku chybí zrcátko

Paletka obsahuje 16 přirozených, zemitých odstínů očních stínů, tedy přesně těch, které já preferuji. Dále v této krásce najdete 4 lesko-rtěnky , které bych klidně vynechala, ale když už tam jsou, také své využití najdou. No a v třešníčkou na dortu jsou dvě překrásné, naturální, jemné a tak akorát pigmentované tvářenky.
Pigmentace stínů je taktéž skvělá, jediné dva, které mě trošku zklamaly, jsou dva nejsvětlejší odstíny, v řadě nahoře první zleva a čtvrtý zleva. Nejhezčí jsou jednoznačně stíny se zlatým podtónem. Celkově se tyto stíny hodí pro každodenní používání, já osobně si dělám úplně jednoduché naturální kouřovky, pravděpodobně bude tutorial :)
Lesky, jak už bylo řečeno, moc nevyužívám, respektive dám si je když odcházím z domu, ale za půl hodiny už o ničem nevím. Zkrátka nic nevydrží, využití ale najdou třeba na domácí líčení a tutorialy.

No a nakonec paletka obsahuje dva malé výsměchy...aplikátory tedy nic moc, ale tak už to u těchto paletek bývá.
WTF?

Takže závěrem:
DOPORUČUJI zakoupit, cena kolem 250 kč je podle mého názoru odpovídající, paletka není úplně dokonalá, ale každý si najde svůj odstín, a veeelikou pochvalu mají již zmiňované tvářenky.




Zkoušel jste někdo také tuto paletku?

Ann


1 komentář:

  1. Určitě bych si tam nějaké barvičky našla, které bych využila :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat